Ervaringen van onze leerlingen
Lees hoe leerlingen onze rijlessen, persoonlijke begeleiding en vaste instructeur ervaren. Ontdek waarom zij met vertrouwen hun rijbewijs hebben gehaald.
Onze geslaagde leerlingen🎉





Vandaag geslaagd voor mijn rijexamen! Bedankt voor alle fijne lessen, het geduld en de duidelijke uitleg. U heeft me veel vertrouwen gegeven achter het stuur en me goed voorbereid op het examen. Ik heb de lessen altijd als prettig en leerzaam ervaren! 😁
Ik heb gelest bij Yasar van autorijschool jouwrijinstructeur in Dordrecht en ben in 1x geslaagd. Fijne lessen, rustige intructeur die goed en duidelijk alles uitlegt. Kort gezegd toprijschool.
Vandaag geslaagd voor mijn rijexamen! Ik ben erg blij dat ik mijn rijlessen met Yasar heb gedaan. Hij is zeer ervaren, geduldig en behulpzaam. Ook altijd positief en leuk om mee te praten. Nogmaals bedankt, Yasar!
Vandaag in 1x mijn rijbewijs gehaald. De lessen van Yasar waren super fijn. Hij is heel rustig en vriendelijk, wat me enorm op mijn gemak stelde achter het stuur. Heel blij om Yasar als instructeur te hebben gehad.
Yasar is een heel fijn rijinstructeur, legt alles duidelijk en rustig uit neemt zijn tijd met iedereen en concreet goed op zwakke punten! Sfeer is altijd leuk en gezellig , veel gelachen samen! Ook veel geholpen met m’n faalangst. Echt een aanrader!!!
Yasar is een hele fijne rijinstructeur. Dankzij hem ben ik in één keer geslaagd! Hij nam altijd de tijd om alles duidelijk uit te leggen en besteedde extra aandacht aan onderdelen die ik lastig vond. Hierdoor voelde ik me echt goed voorbereid op het examen!
Hier gekomen na dat ik niets heb geleerd bij een ander rijschool bij meneer yasar heb ik snel mijn examen gehaald en veel geleerd
Hele fijne opleiding en lessen gehad. Goede praktische aanpak, waardoor je goed gaat kunnen rijden (ook na het behalen van je rijbewijs). Zeer aanbevolen!
Yasar is een goede rij instructeur heel duidelijk toont interesse in de leerling en gezellig om lessen mee te volgen in voor grapjes en serieus op momenten dat het moet
Top lessen!! Wordt op je gemak gesteld tijdens het rijden. Top instructeur!! Super bedankt Yasar!!
Yasar is een ontzettend fijne rijinstructeur. Met zijn geduld, duidelijke instructies, flexibele aanpak en kritische maar empatische houding en alle lolletjes erbij zijn de rijlessen gegarandeerd leuk en iets om wekelijks naar uit te kijken. Ik zou hem iedereen aanraden!
Geweldige rijschool! Instructeur was heel vriendelijk en geduldig, goede auto onderhoudt en flexibele tijden. En dankzij instructeur Yasar en zijn professionele aanpak ben ik in één keer geslaagd. Ik zou het zeker aanraden.
Ik heb voor de tweede keer mijn rijbewijs gehaald. Superblij, super tevreden. Yasar is de beste rij-instructeur 🤩😌
In me eerste keer geslaagd voor me praktijkexamen! Top instructeur waar je echt van leert. Kan streng zijn maar dat is waar je juist van leert👍🏼. Een zekere aanrader voor als je wilt slagen!
Ik vond het altijd gezellig om met Yasser in auto te zitten het is top rijinstructeur het is een aanrader binnen 1 keer gehaald simpel en goed uitleg bedank ze voor alles
Top instructeur die je van a tot z begeleid en je alle benodigheden leert om veilig deel te nemen aan het verkeer.
Een TOP rijinstructeur. Was altijd fijn om met Yasar te rijlessen. Je kan met hem lachen, maar ook serieus zijn. Hij is eerlijk en kijkt goed naar wat je nodig hebt en waar aan gewerkt moet worden. Door hem mijn praktijk in één keer gehaald. Bedankt voor alles Yasar!
Bij Yasar kan je heel flexibel lessen, hij geeft de leerlingen veel aandacht en doet de cursus stap voor stap afronden, waardoor je alle handelingen bij het autorijden goed onder de knie krijgt.
A nice driving instructor Mr Yasar. I enjoyed my driving lessons. I got my driver's license from the first exam. Thank you Mr Yasar
Een super fijne rijschool met een vriendelijke en behulpzame rijinstructeur. Bij elke les word er veel aandacht besteed om de goede punten vast te houden en de verbeterpunten goed te oefenen. Ik ben zeer tevreden over deze rijschool en ik heb de lessen met plezier beleefd!
SUPER! Super aardige rij instructeur(Yasar), goede en duidelijke uitleg. vlotte babbel en toont veel interesse waardoor de zenuwen ook snel weg gingen. hele fijne ervaring en zeker een aanrader !
Hij is een heel goede Rij-instructeur. Ik vond het heel erg fijn bij de lessen en was niet zenuwachtig, en hij geeft heel veel goede tips. Ik ben vandaag geslaagd door zijn moeite.
Hele fijne en goede rijlessen gehad. Goede, duidelijke uitleg. Flexibel met inplannen en elke les was leerzaam. Deze rijschool is zeker een aanrader! Super Jouw Rijinstructeur bedankt!
Jouw Rijinstructeur neemt geen genoegen met half werk, en gelukkig maar. Door z'n oog voor detail en goede humeur heb ik zeker van mijn rijlessen kunnen leren EN genieten. Het examen was daarna dan ook een eitje.
Het is echt beste rijles wat ik ooit heb geprobeerd ik ben erg blij dat ik met deze rijstructeur les gehad en ik ben geslaagd door hem in 1 keer !!!!!!
Beste instructeur die je kan hebben!! Leert je snel rijden en geeft goeie tips en advies
In 21 lessen geslaagd! En supergezellig gehad, yasar geeft je veel vertrouwen en zorgt dat het ook leuk is!
Yasar was franchisenemer bij Rijschool Jansen en werkt daarnaast als zelfstandig rijinstructeur bij JouwRijinstructeur.nl
De reviews hieronder zijn in die periode door zijn leerlingen geschreven en zijn ongewijzigd overgenomen van Google. We laten ze graag zien, omdat ze precies vertellen hoe Yasar lesgeeft — rustig, persoonlijk en met aandacht voor jou. Diezelfde aanpak vind je nu terug bij Jouw Rijinstructeur.
Vandaag in 1x mijn rijbewijs gehaald. De lessen van Yasar waren super fijn. Hij is heel rustig en vriendelijk, wat me enorm op mijn gemak stelde achter het stuur. Heel blij om Yasar als instructeur te hebben gehad.
Ik heb gelest bij Yashar, het was echt een topervaring. Ik heb ervan genoten en hij heeft me heel erg goed geholpen met het behalen van mijn rijbewijs.
Hele goeie rijschool yasar is een hele vriendelijke aardige duidelijke man in 1x geslaagd alleen maar positief 👍
Hele fijne ervaring gehad bij Rijschool Jansen!! Rijinstructeur Yasar is erg vriendelijk en geeft duidelijk les ,de sfeer is altijd goed! Hij nam altijd de tijd om alles rustig uitleggen en concentreren op zwakke punten. Ook veel geholpen met mijn faalangst!
Goeie rijschool! Yasar heeft me veel geleerd, ook heeft hij me veel zelfvertrouwen geleerd! Yasar is erg aan te raden als rijinstructeur ben blij dat ik nu mij rijbewijs heb! Door Rijschool Jansen en Yasar!
Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij Rijschool Jansen! Dankzij rijinstructeur Yasar ben ik in één keer geslaagd. Hij nam altijd de tijd om alles duidelijk uit te leggen en besteedde extra aandacht aan onderdelen die ik lastig vond. Hierdoor voelde ik me echt goed voorbereid op het examen!
Ik ben in één keer geslaagd bij rijschool Jansen! Ze hebben alles eraan gedaan dat ik mijn rijbewijs zou halen voordat mijn theorie afliep, en dat is gelukt! Altijd hele fijne lessen gehad bij rijinstructeur Yaşar!
Yasar is een fijne rijinstructeur die mij heel fijn heeft begeleid in het rijlessen. Yasar had erg veel geduld met mij gehad en hierdoor heb ik in 1 keer mijn rijbewijs gehaald.
Van een andere rijschool overgestapt omdat ik niet veel geleerd werd vervolgens bij meneer yasar van rijschool Janssen terecht gekomen goed les gekregen en snel mijn examen behaald.
ik kwam bij een andere rijschool vandaan waar ik al 4 keer gezakt was, toen overgestapt naar rijschool janssen. Yasar heeft me fantastisch begeleid waardoor ik het de 5e keer wel heb gehaald
Fijne rijschool met goede rijinstructeurs. Ik ben opgeleid door Yasar en dat klikte gelijk. De rijschool was administratief ook behulpzaam en loste een probleem snel voor me op!
Vandaag in 1keer geslaagd! Heb een super fijn lees tijd gehad en veel geleerd! En dat allemaal met dank aan Yasar! Top rijschool
Afgelopen week ben ik in 1x geslaagd! Dit mede dankzij de goede lessen van Yasar. Ik heb bij Yasar met zelftrouwen leren rijden. Yasar is erg flexibel, vriendelijk, duidelijk en erg geduldig. Mede dankzij zijn professionele begeleiding ben ik 1x geslaagd. Aanrader dus!
Uitstekende rijschool! Bij Yasar heb ik met veel vertrouwen leren rijden. De instructeur was geduldig, duidelijk, en altijd flexibel met de lestijden. Dankzij de professionele begeleiding ben ik geslaagd. Zeker een aanrader!
Geweldige rijschool! Instructeur was vriendelijk en geduldig, goede auto onderhoudt en flexibele tijden. En dankzij instructeur Yasar en zijn professionele aanpak ben ik in één keer geslaagd. Zeker een aanrader.
Ik heb hier lessen gevolgd met Yasar, fijne instructeur die je goed helpt naar het praktijkexamen : )
Ik heb voor de tweede keer mijn rijbewijs gehaald. Superblij, super tevreden. Yasar is de beste rij-instructeur 🤩😌
Zeer goede ervaring! Ik heb eindelijk mijn rijbewijs gehaald! Het ging niet zonder slag of stoot maar dankzij Yasar mijn instructeur bleef ik volhouden en mijzelf pushen om het beter te doen. Ik ben erg blij dat ik bij hem gelest heb, Yasar is rustig, rechtvaardig en weet precies hoe hij je moet sturen zodat je het zelfvertrouwen krijgt om vlot, veilig en zelfstandig door het verkeer te gaan.
Hele fijne en leerzame lessen gehad! Yasar is een hele geduldige en fijne instructeur, echt een aanrader!
Mijn rijinstructeur (Yasar) geeft hele goede tips! Hij geeft elke rijles genoeg uitdaging(en) om snel te kunnen ontwikkelen. Ook helpt hij goed in zelfzekerder te worden tijdens het rijden. Ik ben in 1x geslaagd. Zeker een aanrader!
Afgelopen week ben ik eindelijk geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij Yasar! Onwijs goeie ervaring met hem, en de rijschool. Een absolute aanrader op alle vlakken.
Heel erg bedankt Yasar, voor de leerzame maar ook heel erg grappige ritten.
Ik ben deze week geslaagd dankzij mijn instructeur Yasar!!! Yasar was de beste instructeur die ik kon wensen. Hij weet precies wat je nog kan verbeteren, geeft hele goeie feedback, en met Yasar kan je ook heel erg lachen! Het was een top ervaring, en vind het zelfs jammer dat ik nooit meer bij Yasar in de auto ga zitten haha. Dan maar de godfather kijken! Bedankt Yasar!!!
Na een aantal tegenslagen is het me toch eindelijk gelukt mede dankzij Yasar! Heel erg bedankt voor de lessen maar vooral voor uw geduld😄
Had in februari een proefles met yasar. Hele aardige man en erg veel geduld. Heb echt een top ervaring gehad en heb sinds vandaag me rijbewijs gehaald in 1 keer! Ben super dankbaar!
Autorijschool Jansen is zeker een aanrader! Mijn rij instructeur (Yasar) heeft me op verschillende manieren geholpen om meer zelfvertrouwen te krijgen voor het rijexamen. Hij gaf me nuttige tips en begeleiding tijdens de lessen, en hij moedigde me altijd aan om mijn best te doen. Al met al een goed georganiseerde rijschool!
Rijschool Jansen, ik heb les gehad van Yasar. Hele aardige man, had erg veel geduld met mijn ADHD en eigenwijsheid. Heb 30 lessen gehad en ben in één keer geslaagd tegen alle verwachtingen in thuis! Raad zeker Yasar aan als je rijlessen gaat nemen.
Hele fijne rijschool. Yasar heeft me heel goed les gegeven! Echt blij dat ik hier terecht ben gekomen.
Dankzij Yasar en rijschool Jansen ben ik in 1 keer geslaagd. Ondanks mijn adhd heeft Yasar mij altijd gepusht en in mezelf leren vertrouwen. Hij weet heel snel en precies hoe hij jou moet triggeren om het beste uit jezelf te halen. Woon je in regio Dordrecht zou ik zeker deze rijschool overwegen. 5*+
Top rijsschool! Ik ben in één keer geslaagd dankzij de goede lessen en ondersteuning van Yasar. Ik beveel iedereen aan om bij hem of bij deze rijsschool te lessen!
Leuke rijschool waarbij ik veel heb geleerd. Yasar was een aardige rijinstructeur die mij altijd op me gemak stelde.
Ik kwam van een andere rijschool waar het niet zo lekker ging. Bij rijschool Janssen werd ik meteen warm ontvangen en kreeg ik les op mijn niveau. Mijn rijinstructeur Yasar is niet alleen vriendelijk maar ook heel eerlijk. Persoonlijk kreeg ik daar door meer vertrouwen in mijn handelingen. De rijschool is misschien niet de grootste maar ze leren het wel vol passie. Dat vind ik belangrijker. Ook zijn de lespakketten van een goede prijs!
In één keer, met volle zelfvertrouwen, mijn rijbewijs gehaald dankzij rij instructeur Yasar! Hele fijne begeleiding en geduld mogen ervaren.
Autorijschool Janssen is een hele fijne rijschool! Dankzij de goede lessen van mijn instructeur Yasar heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald.
Hele leerzame lessen gehad. Dankzij de goede en duidelijke manier van uitleggen, de waardevolle tips en vooral ook veel geduld van Yasar heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald.
Dankzij Yaşar en het rijschool team heb ik mijn rijbewijs hier behaald. Aarzel niet om hier rijlessen te nemen, en heel erg bedankt voor alles!
Geweldige rijlessen gehad van Yasar, dankzij zijn expertise, goeie uitleg & motivatie heb ik vandaag mijn rijbewijs gehaalt!!! ✅
Waarom leerlingen tevreden zijn
- Ontdek het
Onze leerlingen waarderen vooral de persoonlijke begeleiding, rustige uitleg en vaste instructeur. Je weet altijd waar je aan toe bent en werkt stap voor stap richting je rijbewijs.
Vaste instructeur
Altijd dezelfde instructeur waardoor je vertrouwd, ontspannen en sneller leert rijden.
Duidelijke uitleg
Rustige en heldere uitleg zodat je precies begrijpt wat je moet doen.
Geduldige begeleiding
Wij begeleiden iedere leerling rustig, persoonlijk en volledig op eigen tempo.
Flexible lestijden
Rijlessen plannen wanneer het jou uitkomt, ook avonden en weekenden mogelijk.
Waar zijn wij actief?
- Rijlessen
Van Oud Alblas tot Alblasserdam en Wijngaarden: wij verzorgen persoonlijke rijlessen in de hele regio met een vaste instructeur, flexibele lestijden en duidelijke begeleiding richting jouw rijbewijs.
Klaar om te starten met rijlessen?
Vraag vandaag nog een gratis proefles aan en ontdek onze persoonlijke aanpak.